Saturday, June 14, 2008

IT ႏွင့္ပတ္သက္သည့္ လုပ္ငန္းခြင္မ်ားတြင္ ၾကဳံေတြ႕ရႏိုင္သည့္ ကိစၥရပ္မ်ား


(၁) IT ပညာရွင္ေတြဟာ သူတို႕စိုးရိမ္တဲ့ ကိစၥေတြဖုံးကြယ္ဖုိ IT နဲ႔မဆိုင္တဲ့ စီမံခန္႔ခြဲသူေတြကို ႐ွဳပ္ေထြးသြားေစဖို႕ ဘာသာရပ္ဆိုင္ရာ စကားလုံးေတြကို တြင္တြင္သုံးတတ္ၾကတယ္။

(၂) အခ်ဳိ႕ေသာ IT ပညာရွင္ေတြဟာ နည္းပညာသစ္စတင္ရာမွာ မၾကာခဏဆိုသလိုအတားအဆီးေတြ ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။(အသစ္အဆန္းေတြအတြက္ အခ်ိန္ကုန္ၿပီးပင္ပန္းမွာစိုး၍ေရွာင္လႊဲၾကတယ္။)

(၃) အခ်ဳိ႕ေသာ IT ပညာရွင္မ်ားက အလုပ္ခြင္/ကုမၸဏီမ်ားအတြက္ ကူညီပံ့ပိုးဖို႕ထက္ သူတို႔ Power တက္လာေစရန္ နည္းပညာသစ္ေတြကို တြင္တြင္အသုံးျပဳၾကတယ္။

(၄) အခ်ိဳ႕ေသာ IT ပညာရွင္ေတြကေတာ့ နည္းပညာသစ္ေတြလုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ဖုိ႕ထက္ အေဟာင္း ကိုပဲအခ်ိန္ပိုကုန္ေနတတ္တယ္။(အသစ္ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေကာင္းအေဟာင္းကိုပဲလက္ပူတိုက္ ထည္လဲသုံးေနတတ္တယ္။)

(၅) တစ္ခါတစ္ေလက်ေတာ့ဆက္ဆံရတဲ့ဝန္းက်င္ကလူပုဂၢိဳလ္မ်ားကလုပ္ငန္းအဆင္ေျပသြားရင္သူတို႔ပဲ နာမည္ေကာင္းယူတတ္ၾကၿပီး၊ လြဲေခ်ာ္မွားယြင္း သြားခဲ့ရင္ ကိုယ့္အေပၚ(ITသမား) အျပစ္ပုံခ် ၾက တယ္။

(၆) လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္/အသိမိတ္ေဆြအားလုံးက သင့္ကို(IT သမား) Personal Tech Support အျဖစ္ အသုံးခ်တတ္ၾကပါတယ္။(ထိုပုဂၢဳိလ္မ်ားရဲ႕ IT ျပႆနာမ်ဳိးစုံအတြက္ အကူအညီေတာင္းၾကေပမယ့္ အခ်ဳိ႕ပဲသင့္တင့္မွ်တတဲ့တန္ဖိုး ေပးၿပီး အမ်ားစုကေတာ့ အခမဲ့ပဲ ဆက္ဆံတတ္ၾကပါတယ္။)

(၇) Certificate ေတြက ပိုေတာ္တဲ့နည္းပညာရွင္ တစ္ေယာက္ျဖစ္ေအာင္ အၿမဲမကူႏိုင္ေပမယ့္ ေနရာ ေကာင္းရဖို႕၊ ရာထူးတိုးဖုိ႔နဲ႕ လစာတိုးဖုိ႔ေတာ့ကူညီႏိုင္ပါတယ္။

(၈) IT ပညာရွင္မ်ားဟာ တစ္ေန႔တစ္ေန႔ သူရဲေကာင္းျဖစ္လိုက္ ၊ က်ဆုံးလိုက္ျဖစ္ေနလိမ့္မယ္။
(အဆင္ေျပေအာင္ျမင္သြားရင္ သူရဲေကာင္း၊ ျပႆနာေပၚရင္ တရားခံပဲ)

(၉) User ေတြအမွားလုပ္မိတဲ့အခါ IT ပညာရွင္ အျပစ္ ျဖစ္လိမ့္မယ္။

(၁၀) တျခားဟာေတြနဲ႕ယွဥ္လိုက္ရင္ IT လုပ္ငန္းဘက္မွာက လစာႏွင့္အခြင့္အေရးေတြ ပိုေကာင္းရင္ ေကာင္းလိမ့္မယ္။ အဲဒီလိုေကာင္းတာေတြ ခံစားထားရင္ေတာ့ သင့္ကို ပိုၿပီးခိုင္းၾကလိမ့္။




ဖတ္လိုက္ရတဲ့ နည္းပညာဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္မွ အခ်က္မ်ား

ဖိုးေသာၾကာ
(15-6-2008 း 00း42 AM)

No comments: